La CUP Piera va celebrar una assemblea oberta

Aquest passat dissabte 13 d'abril la Candidatura d'Unitat Popular de Piera va celebrar una Assemblea Oberta a la plaça del Peix.

 

Assemblea Oberta de la Candidatura d'Unitat Popular de Piera

Caminem juntes per deixar petjada

Amb aquest lema, "Caminem juntes per deixar petjada", es va fer l'Assemblea oberta en la que els membres de la candidatura van poder compartir amb els vilatans, les propostes i les idees, que la CUP Piera porta en el seu programa. L'acte va començar amb un petita introducció per part del moderador de l'Assemblea Oberta, Joan Vera, que va explicar la feina que s'ha fet i el funcionament de la jornada. Es va fer un recull de propostes dels presents per dinamitzar l'Assemblea Oberta, la gent va poder escriure en un paper les seves propostes, experiències, valoracions i neguits sobre la situació de la vila. Tot seguit, les tres persones que encapçalen la llista, Julia Bueno, Roger Matamoros i Quim Ribas, van explicar alguns dels eixos del programa de la CUP Piera. 

En finalitzar les intervencions dels membres es va començar amb la lectura dels papers que havien escrit els vilatans presenta i cadascun d'ells va poder fer la seva aportació. Amb aquesta activitat es va poder donar veu a totes aquelles persones que van voler intervenir, i que van enriquir el debat amb les seves propostes. 

En finalitzar l'Assemblea oberta els participants van poder gaudir d'una fideua popular, en la que es va seguir xerrant i compartint entre totes.