Documents

Document en el que reivindiquem dues problematiques a la Vila de Piera, en el que reclamem accions per part del govern pierenc i on proposem solucions per aquests espais.

1.- Obrim els espais públics tancats a la Vila de Piera

2.- Convertim els habitatges tancats de bancs i grans tenidors en lloguer social

Moció del Grup Municipal CUP Piera - Alternativa Municipalista en la que es demana que l’Ajuntament de Piera insti a l’Autoritat del Transport Metropolità (ATM) i al Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya, a la modificació actual del mapa de zonificació perquè tota la comarca de l’Anoia sigui una única zona.

Comunicat sobre la moció de censura presentada per JuntsxPiera, PSC i Ara És Demà a l'alcalde de Piera, Jordi Madrid.

Des de la CUP Piera-Amunt hem fet un comunicat per demanar al senyor Alcalde de Piera, Jordi Madrid, que faci autocrítica i assumeixi les responsabilitats que li pertoquin. En els darrers mesos s'han fet diverses accions força irregulars. La gestió que es fa des del govern d'ERC Piera i Junts per Piera és nefasta i s'està veient en el dia a dia de l'ajuntament. La deixadesa i mala gestió són constants. Tot seguit teniu el comunicat.

Pàgines