HEM ACONSEGUIT UNA REGIDORA, MOLTES GRÀCIES!!!!
La CUP Piera - Alternativa Municipalista hem aconseguit entrar el consistori amb un regidora. Una gran fita en la primera participació en unes eleccions municipals i després de treballar des de fa només un any.

El passat diumenge 26 de maig es van celebrar les eleccions municipals i aquesta va ser la primera participació de la CUP Piera. Després d'un any treballant en el projecte l'assemblea de la CUP Piera va decidir presentar-se a les eleccions sota el nom CUP Piera - Alternativa Municipalista (CUP Piera - Amunt). Després d'una gran jornada de diumenge podem extreure una valoració molt positiva del resultat que hem aconseguit. El suport de 468 persones ens ha permès entrar al consistori amb una regidora. Julia Bueno serà la representant de l'assemblea i de les 468 persones que ens han donat confiança per treballar el projecte de l'assemblea. La feina no ha finalitzat, si no que tot el contrari, ara és quan tindrem més feina i és quan comença el període en el que haurem de demostrar que estem a l'alçada de la situació. L'assemblea seguirà treballant per poder implementar el nostre projecte de poble i per poder traslladar el màxim la participació ciutadana dins de l'ajuntament, fent que la Vila de Piera sigui feminista, popular, ecologista, participativa, transparent i republicana. Resultats eleccions municipals a Piera.

GRÀCIES A LES 468 PERSONES QUE ENS HEU DONAT SUPORT!!!