La paraula estrella de la legislatura
Article publicat a la revista Vila de Piera del mes de març.

Municipalització: el pal de paller dels programes electorals de gran part dels partits i, alhora, paraula clau en l’esdevenir d'aquesta legislatura.
Qui trairia aquest mot? L'electorat de Piera es podrà fiar dels programes dels partits?
De moment, veiem que des del govern autonomista d'ERC i JxCat no dubten a abraçar-se des del poder a les grans empreses de l'Ibex 35, proposant una llei clarament de dretes i en contra dels serveis públics, la llei Aragonès. Aquesta llei va ser tombada al Parlament despullant i deixant veure les interioritats d'aquests partits i, concretament, al nostre ajuntament, no subscrivint una moció presentada per CUP-Piera en contra de la mateixa.
Finalment, la pressió d’una part de l'oposició ha obligat al govern d'ERC Piera complir amb el seu programa i, per tant, proposar l'aprovació de la municipalització de les escombraries. Més de dos anys ha estat aquest consistori marejant la perdiu. Acostumats a la seva inacció, ara ens queda saber els detalls del com i quan es portarà a terme. Esperem que aquest Ajuntament segueixi en aquesta línia i posi fil a l'agulla per començar la municipalització d'altres serveis com l'aigua, l’escola bressol, la piscina i un llarg etcètera.
