La desídia del govern de Piera

Ja que l’equip de govern va decidir unilateralment que al darrer número de la revista Vila de Piera no s’inclourien els escrits dels diferents partits que formem el consistori, justificant-se amb què s’acosten les eleccions, mentre ells disposen de tota la revista per fer-se propaganda, hem decidit publicar l’escrit que hauríem fet.
Un dels primers condicionants per ser un poble dormitori és no tenir un teixit industrial on les persones puguin viure i treballar allà on viuen. Si a això sumem polítiques contràries a les tradicions, les festes i fires; l'externalització dels actes, d'esquena a la vinculació dels barris amb el nucli urbà, la identitat del municipi; i una mínima implicació i sensibilitat de les regidories amb les associacions i la realitat social, passa el que passa a Piera i ens trobem amb tots aquests mals exemples:

- Decidir no fer els bols de la festa de la forja i acabar així amb una tradició d’anys. Decisió que després es va rectificar, però que no es va fer a temps.

- Punt lila només en un dels actes en tota la fira i festes del Sant Crist.

- Concerts i actuacions a la mateixa hora.

- Massificació d'activitats en una zona del nucli urbà durant les festes.

- Espai oblidat a la fira en la zona del nucli antic.

- Condicionar la participació en les festes populars d'associacions de la vila, mentre es prioritzen les empreses privades.

- Finalment, a la portada de la revista mensual de l'Ajuntament, el titular és: “Piera s'omple d'activitats durant la fira de Sant Crist”.

No queda un altre que deixar-ho en evidència amb la imatge d'aquesta publicació.