La necessitat d’una política d’impugnació argumentada

Article publicat a la revista Vila de Piera del mes d'abril

A l'Ajuntament, la CUP, hi som perquè entenem la participació institucional com una eina per poder arribar als nostres objectius i no pas com un fi en si mateix. Des del juny de 2019 tenim representació a l’Ajuntament; hi hem entrat per fer política d'impugnació, de fiscalització sobre la política practicada al consistori i oferir-ne alternatives.

Durant aquest quatre anys de regidoria sovint hem patit menysteniment i fins i tot mofa. Se’ns ha catalogat com "els del No",  sense entrar a valorar els arguments aportats amb cada No, arguments bastits sobre fermes raons que demostraven que les decisions preses pel govern municipal eren injutes i, en algun cas, il·legals.

Exemples palpables són: la pista de gel, el concepte de municipalització de la piscina, el projecte per a la nova zona esportiva, la implementació d’una zona tarifària única pels trens fins a Igualada, l’abandonament de l’espai d’entitats, l’estudi epidemiològic en referència a l’abocador...en podríem relatar molts més.

Malgrat aquesta realitat no defallim. Amb tenacitat, feina, esforç i lluita seguirem treballant per trobar respostes i falcar certeses dins l’actual context polític i econòmic, el qual requereix, més que mai, posar com a argument central la vida les nostres veïnes.

#SomPobleCUP

La revista de la Vila de Piera es pot consultar també en format digital