Un poliesportiu amb calçador

Article publicat a la revista Vila de Piera del mes d'agost-setembre.

Des de la CUP-PIERA, creiem que és totalment erroni el projecte que el consistori pretén dur a terme construint un nou poliesportiu en uns terrenys que, per començar, són clarament inundables, a peu de la riera, al costat de l’actual zona esportiva, centralitzant i comprimint encara més uns serveis ja força precaris.

Una zona on existeixen petits aqüífers que alimenten el subsòl i proporcionen aigua a un seguit d’explotacions agrícoles que es veuran afectades. Aqüífers que, com ja s’ha fet altres vegades, no tindran cap problema en destruir. El territori sempre paga un preu molt alt, n’estem fartes.

Entenem que hi ha ubicacions més idònies on projectar una zona esportiva, més respectuosa amb el medi, més accessible a la gent dels barris i a les escoles, des d’on es podria dinamitzar millor l’activitat esportiva de la Vila.

Un projecte que ens fa por. Ens fa por quan el senyor batlle ens diu que volen fer les coses ràpidament... i quina por. Hauríem de mirar de fer les coses bé, presentant un projecte coherent, transparent i de futur. Autoritats del consistori, si construïm, fem-ho bé.

Creiem que hi ha espais més oberts, que aquest projecte és limitat i que deixa l’activitat esportiva sense opcions per poder créixer.

Tampoc hi ha cap necessitat de destruir una de les poques zones verdes que queden dins del nucli urbà.

Senyor Llopart i companyia, obrin els ulls i reflexionin

La revista de la Vila de Piera es pot consultar també en format digital.